Kicsi kincseim

Schatz

Schatz

Banánkenyér

Vegán recept

2018. február 20. - Schatzka

Hű, szerintem legalább 2 hete nem tudtam kinyitni a laptopomat, most is anyukám vigyáz a babára, amíg pötyögök. Elképesztő, hogy kinyílt az érdeklődése a kisfiamnak, pörög, mint a motolla, napközben minialvásai vannak, azok is főleg rajtam... Képzelhetitek, hogy milyen izgalmas lehet vele az élet, de a sütés-főzés nem állhat le. Hiszen enni és ínyenckedni kell! :D

Múlt héten megosztottam egy képet a fincsi banánkenyérről, amit készítettem, most a receptjét is leírom nektek, nagyon gyors és egyszerű, mindent bele kell halmozni egy tálba, összekutyulni, be a kenyérformába, sütőbe és slussz.

banankenyer.jpg

BANÁNKENYÉR (Előkészület kb. 10 perc, sütés kb. 50 perc)

Hozzávalók:

- 3 érett banán

- 2 csésze liszt (én fele finomliszt, fele mandulaliszt arányt használtam, de legközelebb az egészet mandulával fogom)

- 1 csésze eritrit (ha cukrot szeretnétek, abból nem kell ennyi, elég a fele, háromnegyede)

- 1 rúd vanília (félbevágjuk, és belekaparjuk késsel a kis fekete szemcséket)

- 1 ek. kukoricaliszt

- 2 ek. olaj

- 1 cs. sütőpor

- 1/2 csésze apróra vágott dió

 

Elkészítés: 

A banánt villával összepépesítjük. Hozzákeverjük az összes többi adalékot, beleöntjük egy kivajazott kenyér- vagy őzgerinc formába, és sutty be a 180 fokra előmelegített sütőbe. Kb. 50 percig sütjük, tűpróbával ellenőrizzük. 

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg másokkal is, és hagyj egy kommentet/lájkot! :)

Facebookon és Instagramon is várlak, képekkel, rövid sztorikkal hasonló témákban!

A bejegyzés trackback címe:

https://schatz.blog.hu/api/trackback/id/tr2913685024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása