Kicsi kincseim

Schatz

Schatz

Biokozmetikumokat ajánlok

Teszt és más

2017. október 06. - Schatzka

Van az úgy, hogy az ember lánya két hétig sem tud leülni a gép elé, hogy megírja az általa nagyon hasznosnak és szórakoztatónak vélt bejegyzést arról, hogy milyen kozmetikumokat próbált ki, amiből végre el fog fogyni az egész tubus, tégely, flakon...ezúttal viszont úgy érzem, sikerül majd egy oldalnyi szöveget megírni, miközben kisfiam a teraszon szundikál új rugdalózójában.

Lássuk csak, miket is próbáltam ki!

biokencek.jpg

dr.organic teafa olajos hajkondicionáló

Először is, muszáj itt megemlítenem, hogy mikor kicsi voltam, rövid bubifrizurám volt, mert anyuék úgy gondolták, minek a faxni, amúgy is vékonyszálú kis semmi volt. Később azért megnőtt, és az akkor nagyon divatos 'Kleopátra-stílusban' vágattuk anyu fodrászával. Később, mikor már egyre inkább érdekelt, hogy hogy nézek ki, naplómban többször is leírtam, hogy hosszú, göndör hajat szeretnék. De képzeljétek, ötödik osztályos koromban egy csoda és egyben katasztrófa történt: levágattam ismét rövidre....és BEGÖNDÖRÖDÖTT! A történelem tanárom meg is jegyezte, hogy nem érti, miért daueroltattam be. Nem gondoltam, hogy valaha magyarázkodnom kell a fürtjeim miatt, nagyon érdekes érzés volt. Magdi barátnőmnek is rövid haja volt, de kettőnk közül neki legalább jól állt! Utólag visszanézve a fotókat nem értem, MIÉRT engedte meg anya, hogy úgy maradjon. Szerencsére mire nyolcadikos lettem, megint szép hosszú lett, és a természetes hullámok is megmaradtak. YESSS!

Az azóta eltelt rövid időszak - úgyismint 20 év - óta azonban számtalan fazont és színt kipróbáltam, de egy valami nem változott. Nehezen kifésülhető a hajam a göndörség miatt. Úgy is mondhatom, hogy a hajmosás nem teljesen felüdítő, de gyakran feldühítő élmény. Gubancolódik, és napocskásra szárad. Ezért állandóan nézelődök, hogy milyen hajápolási termékekkel gondozhatnám a búrámat, és szerencsére találtam egy nagyon jót. Szép selymes lesz a hajam, könnyen kifésülhető, és ráadásul azt írják, hogy az összetevők minimum 70%-a biogazdálkodásból származik. Nem tartalmaz parabént, SLS-t, mesterséges színezéket és még egy rakás rossz dolgot. 

alverde golyós dezodor menta és bergamott kivonattal

Itt nem írok hosszú sztorit, mivel nincs. Alapvetően nem vagyok izzadékony, de tini korom óta használok valamit a jobb megelőzni elvet követve. Egyébként a terhességem alatt fokozódott a hajlam, ezért is néztem valami olyan cuccot, ami a nyári melegben frissít, és nem mellesleg natúr termék. Így esett a választásom a fent említett alverde deora, és egész jól bevált. Nem tartalmaz alkoholt és alumíniumsókat, továbbá szintetikus illatanyagot, tartósítószert, ásványi olaj alapú és állati eredetű összetevőket. Én nem vagyok egyébként egy nagy golyós dezodor fan, de erre azt kell mondanom, hogy kellemes a használata.

human+kind family remedy cream

Na ez az a krém, amit a terhességem 40. hetének végén, egész pontosan a szülés kiírt napján vásároltam - merthogy szülésnek jele nem volt, én viszont már nagyon be voltam sózva, nem tudtam itthon ülni. Bementem a Marionnaud-ba, nézelődni, szaglászni a parfümöket, anyukám szavaival élve legeltetni a szemem (most egy kis ideig mélázzunk el ezen a szóképen - LOL). Addig nézelődtem, hogy az eladóhölgy odajött, tud-e segíteni valamit, majd ajánlgatott pár arcmaszkot (de miért??? :D), a leendő újszülöttnek néhány kozmetikumot, és ezt az új termékcsaládot. Na ezen igencsak megakadt a szemem, egyrészt  milyen brutál jó csomagolása van már, másrészt pedig annyira hasznos, hogy muszáj minden családba egy ilyen. 8 az 1-ben, értitek! Olcsónak ugyan nem mondanám, viszont elbűvölő illata van, és tényleg enyhíti a bőr különböző bajait. Nekem a könyökömre és a szúnyogcsípéseimre kiválóan bevált, sajnos gyorsan fogy, mert kézkrémnek is többször használtam már, nem tudok ellenállni az illatnak és az állagának. 

Alig szerényen írják a csomagoláson, hogy csoda krém. Tápláló összetevőinek köszönhetően a bőr puhává és hidratálttá válik. Alkalmas az ekcémára, viszketésre, borotválás utáni irritáltságra, striára, hegekre, törékeny körmökre és sok más bőrérzékenységre hajlamos bőrre. Nos, ezt Magyarországon azért ebben a formában nem hiszem, hogy reklám jogszabályügyileg le lehet írni, de bízom benne, hogy tényleg mind igaz állítás. Nekem mindenesetre nagyon tetszik, ha csodákat azért nem tett.

Q10+Lithospermum essence mask 

A már említett Marionnaud-shopping során az eladóhölgy ajánlott néhány arcmaszkot, vettem is egy párat. Utoljára a gyönyörű csomagolásút hagytam, és mikor kinyitottam, nagyon meglepődtem. Ezt a maszkot bizony nem felkenni, hanem feltenni kell. Meg is írtam a csajoknak a kórusból, mire annyit írt egyikük, hogy persze...'a felkenős maszk annyira 2016' - látszik, hogy nagyon mással voltam elfoglalva az elmúlt időszakban. Na mindegy, most kipróbáltam ezt, és baromi durva. Olyan sima és friss lett tőle a bőröm, hogy biztosan fogok még venni belőle. Mondjuk nagyon reménykedtem, hogy ne ébredjen fel abban a 30 percben a kisbabám, mert biztos hogy jobban megrémült volna tőlem, mint az oltástól, amit kapott a minap. 

A magyar nyelvű tájékoztatón az áll, hogy a Q10 koenzim segít helyreállítani és regenerálni a bőrt. Emellett csökkenti a ráncok megjelenését és védi a bőrt az öregedéstől (erre most elég nagy szükségem van, mivel a szépítő alvásból igen kevés jut mostanában az éjszakai szoptatás- és altatásmaratonok miatt). A gyöngyköles (ez a fura nevű izé) egy növényi kivonat, melynek antiszeptikus és simító hatása van. És tényleg, simább, szebb, frissebb anyukaként köszönthettem ébredező csemetémet. Ő persze amúgy is gyönyörűnek láthat valószínűleg, mert egyre többször mosolyog rám (bár lassan mindenkire, aki ránéz - a kis huncut).

+1 bónusz: Image Skincare Yana kollagén ital

Ez picit kakukktojás, hiszen nem kívülről kell felkenni, viszont szépészeti termék. Egy korábban vásárolt meglepi boxban volt a minta, amit nemrég mertem csak kipróbálni, a terhesség alatt vonakodtam tőle. De aztán egyik reggel, mikor belenéztem a tükörbe, gondoltam, ideje lenne felhasználni. Ez gyakorlatilag egy koncentrátum, és az alábbiakat ígéri: látható eredmények kevesebb mint egy hónapon belül - fokozza a bőr feszességét, lassítja a kollagénvesztést, csökkenti a ráncok mélységét, emeli a hidratáltságot. WOW. OMFG. LOL. És még sorolhatnám. Azt hiszem, hogy Hófehérke mostohája csakis ilyet ivott volna, ha az ő korában (haha) kapható lett volna. 

 20170921_132233-1-01.jpeg

Szóval, ha legközelebb találkoznánk, és hihetetlen szépnek és fiatalnak látszom, az persze a boldog babázástól van! ;)

SCHATZ

A bejegyzés trackback címe:

https://schatz.blog.hu/api/trackback/id/tr812934147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása