Kicsi kincseim

Schatz

Schatz

Meglepetés e küldemény

Mommy Mia, anya és baba kedvence

2017. december 12. - Schatzka

Nagyon szuper ajándékot kaptunk idén a Mikulástól. Na jó, Katától. :) Nem mást, mint a Mommy Mia baby meglepetésdoboz 2017 téli kiadását. Már több alkalommal rendeltem, illetve nyertem is egyszer (itt írtam erről), és most abban a lehetőségben van részem, hogy bemutassam nektek, mit is rejthet egy ilyen doboz. 

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én imádom a meglepetéseket, legyen bármilyen apróság is. Emlékszem, kislány koromban - olyan 9-10 éves lehettem - gyereknapra kaptam két kis műanyag csatot. Az egyik ciklámen, a másik narancssárga volt, kis fésűt mintáztak. Ott várt a meglepi az íróasztalomon, és én körülbelül annyira örültem, mintha legalábbis Disneylandbe szóló jegyek lettek volna. Ezt persze részben az is magyarázza, hogy évközben nem nagyon szórták ránk a szüleink ezeket a cuki dolgokat, mert minden forintnak megvolt a helye, de mindig figyeltek rá, hogy minden fontos meglegyen. A meglepetés iránti nyitottság szerencsére nem múlt el az évekkel, ma is ugyanúgy tudok örülni, mint akkor régen. Kiderült, hogy a férjem is hasonlóan érez, így bármennyire is nem neki szólnak ezek a termékek, kikötötte, hogy csak akkor bonthatom ki a csomagot, amikor ő is ott van! :D

Így hát múlt vasárnap, miután komótosan kikászálódtunk családostul az ágyból, elkezdődött a bontogatás, valahogy így:

img_20171212_095341.jpg

Odagyűltünk a csomaghoz - oké, a babát mi raktuk oda, de élvezettel nézegette a neki szóló meglepiket, és persze a csomagolást is. Ha nem vigyázunk, meg is kóstolta volna... :)

img_20171212_095619.jpg

A kis babakekszet egyelőre csak csomagolásostól kapta meg, de eljön az ő ideje is...

Lássuk, mit is tartalmaz ez a babáknak (0-1 éves kor között ajánlott) és mamáknak szóló doboz. Ahogy korábban is, most is 6 termék és 1 mini luxus termékminta volt benne. 

1. KOZMETIKUMOK BABÁNAK ÉS ANYÁNAK.

Nagy kedvenceim a mostanában szerencsére egyre népszerűbb bio, illetve kíméletes babafürdetők, testápolók és egyéb kencék. 

VeraNatura Babafürdető tej 110 ml

Szappanmentes folyékony fürdető ligetszépe, levendulavíz és sárgabarackmag hozzáadásával. A leírás alapján már pár hetes kortól ajánlott használni, én már kipróbáltam egyébként, és valóban inkább folyékony, tejszerű, nem habzik, és gyengéden tisztít. Illatra inkább semlegesnek mondanám, nem is lenne jó egy túl illatos babakozmetikum. További 10% kedvezményre jogosít a tájékoztató füzetben található kód, 2018. március 15-ig felhasználható.

Ceumed Baby koszmó gél 10 ml

Nem tudom, hogy a babák hány százalékának koszmós a fejbőre, de a mi babánknak igen. Próbáltam már többféle krémet, olajat, sampont, hajkefét, de még mindig van némi pittyputty. Úgyhogy ennek a gélnek nagyon örülök, pont jókor jött! Természetes növényi kivonatokat tartalmaz, a tájékoztató szerint gyorsan, könnyen megszüntethető vele a lerakódás.

BABÉ 100% Aloe gél 300 ml

Hú, ennek a hidratálónak nagyon örülök, mert szeretem az aloe vera gél tartalmú kozmetikumokat és italokat is. Már ki is próbáltam, egyik este fürdés után (nyugi, nem ittam belőle). Először kicsit ragadós érzésem volt, de aztán egyszercsak beszívódott, és utána semmit nem éreztem, csak kellemes kis illatot és azt, hogy nem pergamen a sípcsontom, ami amúgy jellemző ebben a hideg időben. Szuper, tetszik. A dobozban találtam még egy 25% kedvezményre jogosító kupont is, amit bármely Ceumed márkára beválthatok december végéig.

img_20171212_092154.jpg

 A kacsa nem a doboz része, viszont nemrég kipucoltam a fürdőszoba szekrényt, és ez a kis kincs is előkerült.

2. KREATÍV KÉSZLET

Mostanában nem vagyok bővében a szabadidőnek, ezért viszonylag keveset kreatívkodok, de a dobozban rejlő karácsonyi tematikájú képeslapoknak, kártyáknak, matricahegynek és szalagnak is megörültem, mert ezekkel elég gyorsan fel lehet dobni a gyerekszobát, vagy akár üdvözlőlapként is használhatjuk. Én már itt a fotózásnál is bevetettem. :) Itt is van egy -15%-os kuponkód, amit 2018. június 30-ig felhasználhatok, yeyee.

img_20171212_094710.jpg

A Boríték facebook oldalán még több cukiságra lelhettek.

3. NASI

Mi még nem kezdtük meg a hozzátáplálást, hiszen 4,5 hónapos Zakariás, szerencsére van ellátmány még bőven. Bár a dobozban található vaníliás Maki paleo babakeksz (50 g) szavatossági ideje 2018.11.20., nem várok sokáig a kibontással. Valójában, már megettem belőle kettőt... elég sűrű az állaga, kicsit citromos az íze, a vaníliát kevésbé érzem. Előnye, hogy glutén-, tej-, cukor- és olajosmagmentes, abszolút gyerekbarát. Ha el is fogy ez a kis csomag, lehet, hogy próbálunk majd mást is, hiszen a Majomkenyér weboldalon most 15% kedvezménnyel lehet vásárolni, 2018. január 16-ig.

img_20171212_092748.jpg

Ilyen jópofa csomagolásban voltak a kis kekszek.  

4. ÉS MÉG

Cumi

A dobozban volt még egy Tommee Tipee játszócumi, amiből már van itthon egy egyébként, de számtalan formát és márkát kipróbálva sem sikerült szerencsére rászoktatni Zakariást. Egyszerűen nem szereti, ideges lesz, átverve érzi magát. Megértem, így aztán nyűgös időszakokban kicsit nehezebb a dolgom, hiszen a jó kis cumitrükk nálunk nem válik be.

M.A.C szempillaspirál minta

Sminkeléskor nagyjából a következőket szoktam mostanában használni: szemöldökfestéshez púder, szemceruza, spirál, pirosító. A rúzsok - bár nagyon szeretem a pirosat - most nem annyira játszanak, mert bármennyire is csókállóak, egy kisbabát végigpuszilgatva ezek az ígéretek inkább csak álmok maradnak. Ezt a kis mintácskát még nem próbáltam, de kíváncsi vagyok, mennyiben lesz más érzés a többihez képest, amiket idáig próbáltam. A neve mindenesetre elég jó alap. 

+1. Fifikás Fifóka zsákocska

A kis zsákhoz a doboz rendelése esetén lehet akciós áron hozzájutni, külön kell a kosárba rakni. Nekünk van már egy másik is, ami a "Sünemény" nevet kapta, találjátok ki, hogy vajon miért. :D Elraktam őket kicsit későbbre, amikor már Zakariás totyogó lesz, és a saját kis cuccait belerakjuk majd. 

img_20171212_094355.jpg

 Szemfülesek észrevehetik, hogy egy cuki kis mese is a képen található, vagyis annak a 6. része. 

Ha tetszett a doboz, még van pár darab belőle, úgy láttam, meg is tudjátok rendelni itt! Ha esetleg a másik két korosztály érdekel benneteket, érdemes feliratkozni a hírlevélre a weboldal alján, hogy a következő - tavaszi dobozról már kapjatok előre emailt, mert általában 1-2 napon (én sajna egyszer úgy jártam, hogy már aznap) elfogynak. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://schatz.blog.hu/api/trackback/id/tr6813478913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása