Kicsi kincseim

Schatz

Schatz

Mit hozzon a Jézuska?

Dobozoljunk

2017. november 29. - Schatzka

Eddig nem igazán érintett meg az idei karácsony szele, úgy éreztem, akkora ajándékot kaptam idén, hogy másra már nem is vágyom. Azért a női gyűjtögető életmód kezdi felütni a fejét mostanában, és őszintén szólva nem is szeretnék ellenállni, mert kapni és ajándékozni is naaaagyon szeretek. A meglepiket pedig még jobban, így elég kézenfekvőnek tűnik ebben a bejegyzésben néhány ilyet bemutatni (vigyázz, van benne egy spoiler). 

1. Mommy Mia Box - Kicsiknek

Ez az egyik kedvencem mostanában, több dobozt is megrendeltem már a babucinak, illetve nyertem is a múltkor, mert olyan szépséges fotókat és videókat készítettem, hogy Fortuna meglepett! :D Nagyon tetszik a stílus, a beltartalom és az egész hozzáállás, amivel Kata (az alapító) folyamatosan jelen van. A 3 különböző csomagban korosztályonként elkülönítve található 6 meglepi termék + 1 termékminta, és általában lehetőség van egy cuki kis zsák megvásárlására is külön. Mázli, hogy pont most jött ki a következő, viszont baromi gyorsan elfogynak (legelőször sajna le is maradtam), úgyhogy irány a shop, klikk az oldalra

mommymia_teli_1.jpg

Hát nem akad ki a cukiságmérőtök ettől a fókás kis zsákocskától? Fotó forrás: MommyMia facebook oldal

img_20171129_161820.jpg

Kedvenceim az előző dobozból. A pöttyös csörgő unikornis mindent visz!

2. Diótörő tematikájú ajándékcsomag - Gourmet kedvelőknek

Nos, ennek a csomagnak nem tudtam ellenállni, már többször láttam Flore posztjait és blogbejegyzését is, úgyhogy kellőképpen fel voltam már csigázva. Flore kávézója egy cuki kis ékszerdoboz a Hattyú utcában, szerencsére pont kapóra jött a kóruspróbánk, ami ott szokott lenni a közelben, de korábban még nem jártam egyébként itt. Aznap este véletlenül pont ennek a miliőnek a blogger bemutatója volt, mi nem regisztráltunk, így viszonylag gyorsan kellett befogadnom a látványt és a hangulatot, de egy darabkát magammal hoztam belőle, a komplett ajándékcsomag formájában. A helyzet az, hogy mivel szeretek nasizni, és igazából magamat leptem meg, már ki is bontottam a kis csomagot, és lefotóztam nektek, hogy lássátok, mit rejt a doboz. Mondjuk ekkor szembesültem a lejárati időkkel, mert - bár gondolom elővigyázatosságból - de a kis habcsókok, cukros dió és mézeskalácsok minősége is nagyjából december közepéig van szavatolva, tehát lehet, hogy Mikulás ajándéknak a legjobb! A cukros dió és a habcsók is csuda finom (erőteljesen fogynak). Online érdemes előre rendelni, de átvenni csak személyesen a kávézóban lehet!

img_20171129_142153.jpg

img_20171129_141028.jpg

Elég jó fotótémát is biztosítanak ezek a kis összetevők, ezt a képeim is alátámasztják...ugye!? :)

 3. FeminiBox Karácsonyi kiadás - Barátnőnek, Anyának, nekünk

Ezzel a meglepi szettel sem tudunk mellélőni, mert biztos, hogy a legtöbb benne rejlő holmi szép és/vagy hasznos. Én korábban is rendeltem már, a Pöttöm kiadást és a nyári Szépség dobozt, nagyon tetszett mindkettő. Szilvi, a tulajdonos olyan - elsősorban hazai dizájnerekkel működik együtt, akiknek ilyen formában lehetőséget biztosít a bemutatkozásra. Vagyis jellemzően nem tömegtermékek kerülnek a dobozba, hanem magyar alkotók, kézműves munkái. A mostani, karácsonyi dobozban van egy kivétel, mert egy elég népszerű kozmetikai márkával is együttműködnek, de a neveket megtaláljátok egyébként a FeminiBox facebook oldalán is, az alábbi posztban. December 6-án nyit a következő rendelés, addig érdemes feliratkozni a hírlevélre az oldalon, így értesülni fogtok a pontos kezdésről - mivel limitált darabszámban kaphatóak, itt is érdemes fürgének lenni. 

img_20171129_163123.jpg

 A nyári Szépség kiadás. Látjátok, hogy a pöttyös soha nem megy ki a divatból? :)

 +1. Essence meglepetés - A sminkelés és a cukiságok kedvelőinek

Erről a rózsaszín kis cukiságról pont ma láttam egy posztot, hamarosan kapható lesz - szintén limitált kiadásban, a Müller Drogériákban és korlátozott számban online is. 7 Essence terméket rejt, hamarosan kiderül, hogy miket. Én nagyon szeretek sminkelni, amikor időm is van rá, illetve adódik alkalom, amire érdemes. Bár ha jobban belegondolok, lehet, hogy itthon is kéne; néha a babával való éjszakázások után a közérzetemnek is biztos jót tenne, amikor nézegetjük magunkat a tükörben a kisfiammal (eddig még mondjuk mindig nevetett...min is? :D). Szerencsére volt lehetőségem több sminktanfolyamon is részt venni már, egyrészt a korábbi munkahelyemen - egy kozmetikai cégnél, másrészt pedig amúgy is érdekel, így más lehetőségeket is kerestem. Látnátok a smink kofferemet... néhányan már meglepődtek rajta, de örültek is, amikor extraságokkal is tudtam szolgálni (pl. metál narancssárga szemceruzája kinek van?! :D). A dobozra visszatérve, további infokért nézzetek rá a márka facebook oldalára.

essence.jpg

Púderrózsaszín és vagány. Nekem tetszik, nem kell mindig drágaság... <3  Fotó forrása: www.marieclaire.hu

Remélem, valamelyik doboz nektek is elnyeri a tetszéseteket, én tökre szeretek ilyesmikre rábukkanni, úgyhogy hátha hasznosnak is találjátok ezt a bejegyzést! 

Jövök még ajánlóval más témában is, nemsokára! Szép napot, sziasztok!

SCHATZ

A bejegyzés trackback címe:

https://schatz.blog.hu/api/trackback/id/tr313403805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása