Kicsi kincseim

Schatz

Schatz

Emlékek őrzői

Képriport egy család születéséről

2017. október 20. - Schatzka

Az előbb megállapítottam magamban, hogy ha ilyen gyorsan nő a babám, és ilyen vehemensen díbolja a játszószőnyeg boltívét, mint aminek tanúja voltam, akár Góliátnak is becézhetem (és persze ötletelhetek, milyen strapabíró játékokkal lássuk majd el, ha nagyobb lesz). Hihetetlen érzés részese lenni annak a csodának, ami körüllengi ezeket a piciket. Mivel a saját babakorunkra nem emlékszünk, gyermekeinken keresztül újraélhetjük a titkos időszakot, amikor még saját nyelvünkön beszélgetünk a láthatatlan világgal.

Hogy egy kis nyoma is maradjon ennek a varázsnak, elhívtuk kedves fotósunkat, Anikót, hogy otthonunkban, valós környezetben örökítse meg családi pillanatainkat - ekkor két hetes volt kisfiunk. Meghitt légkörbe invitállak benneteket a következő képekkel, amelyekkel egy kicsit részesei lehettek annak a hangulatnak, amit gyakran érzünk - ha tudunk a jelenben, a mindennapokban figyelmesek lenni.

img_7723_r.jpg

Az újszülött fotózás egyik alapkellékét is megpróbáltuk bevetni...de ő már élénkebb baba volt, nem kívánt elszunnyadni. Helyette jól lepisilte a kendőcskét. :D

img_7755_r.jpg

Nem is tudtuk sokáig fotózgatni a kosárban, nagyon mocorgott, ezért inkább felvettem. Itt nagyon jól szokta érezni magát.

img_7930_r.jpg

img_7946_r.jpg

Azért kellett egy kis figyelemelterelés a lurkónak, szerencsére zenével egész könnyen ment.

img_7957_r.jpg

img_7959_r.jpg

Erre nem találtam megfelelő szavakat. 

img_7973_r.jpg

Egy új világ, amit még szokni kell. Nem megy olyan könnyen, de van vigasz. 

img_7579_r.jpg

Az élet egyik misztériuma. Néha - éjszakánként - inkább hisztérium...de erről talán majd máskor.

img_7626_r.jpg

 Apával teljes a boldogság.

img_8036_r.jpg

Szeretet, biztonság. Béke, hazaért.

img_8208_r.jpg

Az utolsó kép már a jövő felé kacsint, valószínűleg a gyerkőc életében is ugyanolyan mindennapos lesz a zene, mint a miénkben. Egyelőre nincs választása...:D Most titkon remélem, hogy nem dobolni akar majd. 

Örülök, hogy megoszthatom ilyen formában azt a sok örömet, amiben részünk van. Nehéz volt válogatni, mert csodálatos képek születtek, ezúton is köszönöm Anikó. Ne legyenek persze illúzióink, az elmúlt majd' 3 hónap rengeteg kihívást tartogatott; soha nem éreztem még akkora erőfeszítést, mint a szülésnél, és akkora örömet sem, amit a férjem arcán láttam, amint meglátta újszülött fiunkat. Sokszor volt olyan érzésem, hogy fogalmam sincs, mitől éreztem olyan elfoglaltnak magam korábban, na most már sejtem, mit jelent. Az első hat hétben szerintem az összes addig tapasztalt fáradtság egyben érkezett, de mostanában próbálom szinten tartani az energiámat és agykapacitásomat - bár néha nem jutnak eszembe szavak, és megdajkáltam már az üres takarót is. Néha sírok és küzdök, mert hatalmas a változás a korábbi életemhez képest, erre talán a 9 hónap sem elegendő készülés. De főleg mosolygok, és boldog vagyok, mert megadatott ez a semmihez sem fogható időszak és harmónia, ami úgy érzem, kiült az arcomra, amióta a szívem alatt hordtam ezt a kis csodát (és elmúlt az émelygés :P). Legalábbis, ezt mondják... :)

SCHATZ

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://schatz.blog.hu/api/trackback/id/tr7913038324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása